Un nou logo, un nou design, același spirit Dacia! Compania a ajuns astăzi la ultimul pas al transformării pe care a anunțat-o încă din iunie 2021, atunci când a fost lansată noua identitate vizuală Dacia. De acum, toate vehiculele vor avea noul logo şi noua emblemă Dacia! Designul evoluează, dar esenţialul rămâne neschimbat. Cu noua înfățișare Dacia, compania se orientează spre viitor în timp ce rămâne conectată la originile sale!
Ce se schimbă?
Dacia introduce noua identitate de brand și pe modelele din ofertă. Conform autocritica.ro, din 16 iunie, clienții vor putea comanda modelele Dacia cu noua identitate vizuală. Prezentarea oficială a gamei va avea loc la Salonul Auto de la Paris (octombrie 2022), urmând ca primele modele să ajungă în showroom-ul Redac Craiova spre finalul anului curent.
Practic, întreaga gamă primește un facelift ce include noul logotip și noua emblemă. Minimaliste, simple și lizibile, ele exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți.
Noua emblemă, denumită Dacia Link, se va regăsi în centrul grilei frontale (cu design modificat) și pe jantele tuturor modelelor. Emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.
De asemenea, noul logotip Dacia va fi aplicat pe partea din spate a tuturor modelelor, precum și pe volanul acestora. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.
Lasa un comentariu